Rozliczenia czynszowe

Zespół Księgowej Obsługi Zasobu (ZKOZ) WM mieści się w siedzibie głównej Spółki przy ul. Reja 53-55.

Wszystkie sprawy księgowe Klienci WM mogą załatwić w Księgowym Punkcie Obsługi Klienta znajdującym się na terenie kancelarii w siedzibie głównej.

Punkt ten tworzą:

  • Punkt Informacji Księgowej, pok. 10
    realizuje zadania z zakresu indywidualnej obsługi Klienta. Według potrzeb przeprowadzana jest na miejscu analiza zapisów na kartotece opłat, wyjaśnienie powstałych zaległości czy nadpłat, porównanie zapisów z dokumentacją źródłową Klienta, w przypadku wystąpienia różnic pracownik przyjmuje zgłoszenie od najemcy kompletuje dokumentację i przekazuje do realizacji.
  • Punkt Informacyjno – Zgłoszeniowy, pok. 9. Tu najemca może:
    – złożyć wniosek z zakresu zadań realizowanych przez ZKOZ,
    – poprosić o wydanie kartotek opłat,
    – odebrać zaświadczenie lub odpowiedź na pismo,
    – otrzymać poświadczenie wpłaty kaucji.

Pracownicy punktu są merytorycznie przygotowani do udzielania pomocy i upoważnieni (w razie potrzeby) do kontaktowania Klientów z innymi komórkami Spółki.

Telefon kontaktowy: 71 323 57 57

Godziny pracy: 8.00 – 17.00

Szanowni Państwo,

w związku ze wzmożonym wzrostem zachorowań na Covid-19, w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami Spółki.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w Centrum Obsługi Mieszkańca pod nr:  71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 5771 333 24 11 (filia COM ul. Gazowa 20) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00

Awarie i usterki prosimy zgłaszać na adres biuro@wm.wroc.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/