Rozliczenia czynszowe

Zespół Księgowej Obsługi Zasobu (ZKOZ) WM mieści się w siedzibie głównej Spółki przy ul. Reja 53-55.

Wszystkie sprawy księgowe Klienci WM mogą załatwić w Księgowym Punkcie Obsługi Klienta znajdującym się na terenie kancelarii w siedzibie głównej.

Punkt ten tworzą:

  • Punkt Informacji Księgowej, pok. 10
    realizuje zadania z zakresu indywidualnej obsługi Klienta. Według potrzeb przeprowadzana jest na miejscu analiza zapisów na kartotece opłat, wyjaśnienie powstałych zaległości czy nadpłat, porównanie zapisów z dokumentacją źródłową Klienta, w przypadku wystąpienia różnic pracownik przyjmuje zgłoszenie od najemcy kompletuje dokumentację i przekazuje do realizacji.
  • Punkt Informacyjno – Zgłoszeniowy, pok. 9. Tu najemca może:
    – złożyć wniosek z zakresu zadań realizowanych przez ZKOZ,
    – poprosić o wydanie kartotek opłat,
    – odebrać zaświadczenie lub odpowiedź na pismo,
    – otrzymać poświadczenie wpłaty kaucji.

Pracownicy punktu są merytorycznie przygotowani do udzielania pomocy i upoważnieni (w razie potrzeby) do kontaktowania Klientów z innymi komórkami Spółki.

Telefon kontaktowy: 71 323 57 57

Godziny pracy: 8.00 – 17.00

 

Sprawdź jak możesz wymienić piec 

lub skontaktuj się z naszym doradcą programu Zmień Piec

 

COM ul. Namysłowska 8

71 325 36 96;

71 326 41 01

Filia COM ul. Gazowa 20

71 333-24-15