W zakresie utrzymania infrastruktury Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.  realizuje na zarządzanych terenach zewnętrznych bieżące naprawy  oraz konserwację  urządzeń infrastruktury i obiektów małej architektury.  Przeprowadzane są również  okresowe kontrole  stanu technicznego  tych urządzeń.

Wykonywane czynności:

  • drobne naprawy miejscowe nawierzchni dróg wewnętrznych, placów i zatok parkingowych,
  • usuwanie miejscowych zapadnięć i nierówności dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, placów i zatok parkingowych istniejących na terenie zewnętrznym,
  • ustawianie i naprawa znaków drogowych na drogach wewnętrznych,
  • naprawa obramowań piaskownic,
  • wymiana piasku w piaskownicach oraz dezynfekcja piaskownic,
  • naprawa i malowanie ogrodzeń placów zabaw,
  • naprawa i konserwacja (m. in. malowanie) lub wymiana urządzeń zabawowych, ławek, trzepaków i ogrodzeń,
  • konserwacja i naprawa instalacji oświetleniowej na utrzymywanych terenach zewnętrznych,
  • czyszczenie wpustów podwórzowych,
  • wyznaczanie miejsc postojowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

Szanowni Państwo,

w związku ze wzmożonym wzrostem zachorowań na Covid-19, w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami Spółki.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w Centrum Obsługi Mieszkańca pod nr:  71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 5771 333 24 11 (filia COM ul. Gazowa 20) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00

Awarie i usterki prosimy zgłaszać na adres biuro@wm.wroc.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/