W zakresie utrzymania zieleni Wrocławskie Mieszkania realizują na zarządzanych terenach zewnętrznych następujące zadania:

  • koszenie traw w okresie wiosenno-letnim,
  • przycinanie żywopłotów,
  • prześwietlanie i wycinka drzew nie wymagających decyzji administracyjnych,
  • pielęgnacja drzew i krzewów obejmująca przycinanie gałęzi i prześwietlanie
  • usuwanie skoszonej trawy, wyciętych drzew, przyciętych gałęzi i krzewów,
  • wycinka drzew wymagających uzyskania zgody właściwego organu na usunięcie, po wcześniejszym uzyskaniu tej zgody,
  • wydawanie, na wniosek zainteresowanego (dzierżawca, wykonawca, itp.), zgody na wycięcie drzewa rosnącego na terenie zarządzanym przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
  • wykonywanie nasadzeń  kompensacyjnych w związku z wycinką drzew oraz wynikających z decyzji zezwalającej na wycinkę.

Szanowni Mieszkańcy,

w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Państwa, a także pracowników spółki,
w związku z zagrożeniem epidemiologicznym od poniedziałku 16 marca 2020 r. (do odwołania), Centrum Obsługi Mieszkańca w budynku Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 oraz filia COM przy ul. Gazowej 20 będą zamknięte.

Zachęcamy do załatwiania spraw w drodze kontaktów telefonicznych i mailowych z pracownikami spółki. 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w Centrum Obsługi Mieszkańca pod nr:  71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 5771 333 24 11 (filia COM ul. Gazowa 20) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

Awarie i usterki prosimy zgłaszać na adres biuro@wm.wroc.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/