Tereny zewnętrzne i garaże

Zadania realizowane przez Spółkę Wrocławskie Mieszkania na terenach zewnętrznych  obejmują czynności w zakresie utrzymania  prawidłowego stanu technicznego i sanitarnego tych terenów oraz czynności związane z gospodarowaniem nieruchomościami.

  1. Bieżące naprawy i konserwacja oraz okresowe kontrole stanu technicznego komunikacji wewnętrznej oraz obiektów małej architektury:
  • dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, miejsc postojowych,
  • oświetlenia zewnętrznego,
  • piaskownic, placów zabaw,
  • ławek, trzepaków, ogrodzeń.
  1. Kompleksowe zagospodarowanie podwórek i wnętrz międzyblokowych:
  • sporządzenie dokumentacji,
  • uzyskanie wymaganych pozwoleń,
  • realizacja inwestycji.
  1. Pielęgnacja zieleni:
  • pielęgnacja drzew i krzewów: przycinanie gałęzi, prześwietlanie,
  • wykonywanie niezbędnych wycinek drzew i krzewów,
  • koszenie traw i przycinanie żywopłotów,
  1. Dzierżawa podwórek, wnętrz blokowych, działek geodezyjnych z przeznaczeniem na:
  • miejsca gromadzenia odpadów,
  • ogródki warzywno-kwiatowe,
  • miejsca postojowe,
  • tymczasowe zaplecza budowy,
  • wykonanie docieplenia budynków.

Szanowni Mieszkańcy,

w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Państwa, a także pracowników spółki,
w związku z zagrożeniem epidemiologicznym zachęcamy do załatwiania spraw w drodze kontaktów telefonicznych i mailowych z pracownikami spółki. 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w Centrum Obsługi Mieszkańca pod nr:  71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 5771 333 24 11 (filia COM ul. Gazowa 20) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

Uzgodnienia płatności, windykacja: 71 326 41 11

Awarie i usterki prosimy zgłaszać na adres biuro@wm.wroc.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/