Zgłoś awarię

TELEFONY ALARMOWE dla najemców obsługiwanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

Awarie w budynkach gminnych i mieszkaniach komunalnych w godzinach pracy COM i Filii COM, prosimy zgłaszać w Centrach Obsługi Mieszkańca, osobiście lub dzwoniąc na numery stacjonarne:

tel. 71 321 13 24

tel. 71 325 37 57

tel. 71 326 41 10

Poza godzinami otwarcia COM

tel. alarmowy: 693 912 747 dawny BOK 4

tel. alarmowy:  693 912 751 dawny BOK 8

tel. alarmowy:  722 120 107 dawny BOK 11

Filia COM

ul. Gazowa 20
50-513 Wrocław
tel. 71 333 24 11

Filia COM czynna w godzinach:
7.00-15.30 (pon. – pt.)
tel. alarmowy 693 912 749
(poza godzinami otwarcia biura)

mapa-najemcy

Całodobowe dyżury w dni robocze, dni wolne od pracy, także w święta, pełni Centrum Zarządzania Kryzysowego

Telefon do CZK – 71 770 22 22  (szczegółowe informacje o CZK)

Służba dyspozytorska ZDiUM – 71 376 00 22

Wspólny numer do służb ratowniczych z telefonów stacjonarnych – 112

Straż Miejska – 986

 

Szanowni Państwo,

w związku ze wzmożonym wzrostem zachorowań na Covid-19, w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami Spółki.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w Centrum Obsługi Mieszkańca pod nr:  71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 5771 333 24 11 (filia COM ul. Gazowa 20) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00

Awarie i usterki prosimy zgłaszać na adres biuro@wm.wroc.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/