Zgłoś awarię

TELEFONY ALARMOWE DLA NAJEMCÓW z rejonów obsługiwanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

Awarie w budynkach gminnych i mieszkaniach komunalnych w godzinach pracy BOK-ów, prosimy zgłaszać w Biurach Obsługi Klienta, osobiście lub dzwoniąc na numery stacjonarne:

– od pon. do pt. w godz. od 7.00 -17.30.

Po godzinach otwarcia biur obsługi, dla najemców mieszkań komunalnych, czynne są:

komórkowe telefony alarmowe (obowiązuje podział na rejony, mapa poniżej):

 1. Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Biuro Obsługi Klienta nr 4 (rejony D, E)
 ul. M. Wrocławczyka 40-42, 50-380 Wrocław, alarmowy 693 91 27 47,

2. Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Biuro Obsługi Klienta nr 6 (rejony M, N)
ul. Gazowa 20, 50-513 Wrocław, alarmowy 693 91 27 49,

3. Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Biuro Obsługi Klienta nr 8 (rejony J, K)
ul. Galla Anonima 4, 51-162 Wrocław, alarmowy 693 91 27 51,

4. Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Biuro Obsługi Klienta nr 11 (rejony C, L)
ul. Skłodowskiej-Curie 63a, 50-360 Wrocław, alarmowy 722 120 107.

 

mapa-najemcy

 

Całodobowe dyżury w dni robocze, dni wolne od pracy, także w święta, pełni Centrum Zarządzania Kryzysowego

Telefon do CZK – 71 770 22 22  (szczegółowe informacje o CZK)

Służba dyspozytorska ZDiUM – 71 376 00 22

Wspólny numer do służb ratowniczych z telefonów stacjonarnych – 112

Straż Miejska – 986